3. oktober 2026

Oskar & Emilie

Ris kirke · kl. 16.00

Hjertelig velkommen til vårt bryllup 3. oktober 2026 kl. 16.00 i Ris kirke. Etter vielsen inviteres dere til bryllupsmiddag og fest i Ris menighetshus.

Vi håper dere vil dele dagen med oss!

Vielse
Ris kirke · 16.00
Åpne i kart →
Fest
Ris menighetshus
Åpne i kart →
Antrekk
Finstas
Svarfrist
3. september 2026

Svar

Kommer du?

Gi oss noe fint

Vi drømmer om en reise til Japan. Gi oss noe fint hvis du vil — vi setter pris på det.

Numrene er plassholdere — fylles inn før invitasjonene sendes.

Spørsmål og svar

Hva mener dere med finstas?
Pynt deg så mye du vil. Tenk Cocktail hvis du er usikker.
Når begynner middagen, og hvor lenge varer dagen?
Middag rett etter vielsen i Ris menighetshus, ca. 17.30. Festen varer så lenge dere holder koken.
Kan jeg ta med følge?
Ja — skriv navnet i RSVP-skjemaet. Står det tomt, kommer du alene.
Er det parkering ved kirka?
Begrenset gateparkering rundt Ris kirke. Ris stasjon (T-bane linje 1) tar deg nesten rett til døra.
Skal det holdes taler?
Gjerne — krysset du av i skjemaet, hører du fra toastmaster i god tid.

Har dere spørsmål, send oss en melding på 47 25 51 71 (Emilie) eller 45 83 12 49 (Oskar).